  • Data: 2009-08-20 11:06:42
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozważanie czy jak ktoś dobiega 80-tki to może
    > sprzedać własne mieszkanie bez zaświadczenia od
    > psychiatry to nie bzdura. To ilustracja waszych
    > postaw wobec ludzi starszych.
    > Postaw jak widać dość obrzydliwych.
    >
    > Szkoda słów...

    Jak widzę każdy może rozumieć inaczej temat, trudno
    masz kolego prawo do swojego zdania.
    Mam chwile to wytłumacze. Nie było tematem poddanie
    moralnej ocenie faktu zarządania zaświadczenia o
    zdolnościach cywilnoprawnych, lecz jego mocy w
    przypadku próby podważenia przez "kochającą rodzinę" i
    mojego wrażenia, że sprawa trochę cuchnie bo owego
    zaświadczenia nie dostałem. Generalnie wychodzę z
    założenia, że jeśli ktoś nie ma złych zamiarów to nie
    robi problemów bo to tylko papier. A wyciąganie daleko
    idących wniosków nie jest na miejscu. To tyle dla
    Ciebie i innych, lubiących się czepiać.