  • Data: 2009-08-21 12:04:20
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1ucsac9mwssj8$.1eebu6nsf8ww7$.dlg@40tude.net...

    > To wyjaśnij może dlaczego powstał nr 112?
    > Skoro w zasadzie Twoim zdaniem straż pożarna "jest najwłaściwsza" - to
    > dlaczego pod nią nie "podpięto" tego numeru 112 tylko pod policję?

    U nas podpięto akurat pod CPR, który faktycznie mieści się w Straży
    Pożarnej.

    > No chyba podasz mi logiczne uzasadnienie - tak sądzę.

    No właśnie nikt nie wie, czemu to pod Policję podpinano. Ja też. Wiele osób
    z kręgu zainteresowanych się wiele razy nad tym zastanawiało. ma to być z
    definicji telefon alarmowy do celów ratownictwa. A Policja ratownictwa nie
    prowadzi, a w każdym razie nie jest podmiotem, który jest w pierwszej
    kolejności w tej sytuacji potrzebny..