  • Data: 2009-08-20 11:58:38
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 00:28:08 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wygodnie wcale. Policjant nie musi się na wszystkim znać. Nie zapyta o
    > jakiś istotny szczegół.

    Oj - nikt nie mówi że dyżurny ma być alfonsem i omegą!
    Ale MA wiedzieć kogo powiadomić i to zrobić - reszta, musi być wykonana
    przez odpowiednie służby (pogotowie energetyczne, PKP czy czyje tam są
    drutki). Każde pogotowie po przyjeździe zabezpiecza miejsce, wyłącza np.
    napięcie itp itd - a od "naprawy są inni".