  • Data: 2009-08-20 12:42:14
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Teraz to przesadziłeś Robert :/
    > Skąd na wiedzieć pod jaki numer zatelefonować?
    > Masz pod ręką numery wszystkich pogotowi w danym mieście/województwie/wsi??
    > I skąd wiedza do kogo dane urządzenie/sieć należy??
    > Daj spoko - tutaj przesadziłeś nie miłosiernie.

    Nie wiem jak u kolegi ale u mnie w mieści sie dzwoni pod 112. Do jest
    policja - pogotowie - straż w jednym, sami decydują kogo posłać albo
    gdzie przekazać sprawę.
    Działa to nad wyraz sprawnie.
    Ale może to tylko na prowincji taka nowoczesność? W metropoliach trzeba
    znać 100 numerów na pamięć?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813