  • Data: 2009-08-20 21:39:14
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Z pewnością masz rację, tym nie mniej po prostu czasem się nie da.

    oczywiscie. tylko dlaczego czasem oznacza 99% przypadków.

    > Ale przynajmniej to widział i może opisać temu, kto się teoretycznie na
    > tym powinien znać. Jak za przekaźnik będzie robił policjant, to nic z
    > tego nie wyjdzie.

    Nie rozumiem twojego uporu.

    To jak wg ciebie powinna całość wyglądać.

    dzwoni przejezdzajacy kierowca na 112 z informacją, że z mostu
    kolejowego zwisa kabel, który wali w przejezdzajace samochody. Nie wiem
    jaki, może drut, może przewód może pod prądem, może nie.

    a) 112 mówi, że skoro zwisa sobie z mostu kolejowego to powinienem
    zadzownić na PKP, a on PKP nie jest i się rozłącza.

    b) zanotować sobie mój numer i przekazac informację po pierwsze do
    jakiegoś patrolu, żeby zabezpieczyl miejsce coby nikt wiecej kablem nie
    oberwal, przekazal tą informację dalej do strazy, PKP, ciotki czy babci.
    Jak ci będą potrzebowali więcej informacji, to niech zadzwonią do mnie,
    albo do patrolu, który będzie na miejscu, w zależności co będzie szybciej.

    To w sumie po jaką cholere to 112 jest?

    > Bo wypadek jest przestępstwem / wykroczeniem, a dziura nie.

    Czyli tradycyjnie.
    Ktoś musi zginąć, żeby ktoś musiał spaść ze stołka.
    Szybciej sprawy załatwić sie nie da.

    Na pęczki można takie przykłady podawać, gdzie komuś nie chciało się
    tyłka ruszyć ze stołka. Spychologia stosowana