  • Data: 2009-08-21 01:41:24
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A próbowałeś?

    A żebyś wiedział. Dwa razy jak do tej pory.
    Ze 100% skutecznością.

    Raz po drodze jakiś wiejski inteligent wypalał trawę na polu. W zasadzie
    wypalała się sama, na tyle skutecznie, że sięgała już pierwszych drzew
    małego zagajnika.
    Zgłoszenie zostało przyjęte i podziękowane. Przejeżdżając tydzień
    później spalony zagajnik prezentował się okazale.

    Drugi raz przez okna domu widziałem, że coś się pali. W odległości mniej
    więcej kilometra. Ciężko było wyczuć czy to jest duże czy małe, bo było
    ciemno i nie miałem punktu odniesienia. Widziałem strzelające w górę
    płomienie. Byłbym olał, ale było to na podejsciu do pasa lotniska, więc
    przedzwoniłem, że coś tuż przed płotem lotniska się wędzi.
    I tradycyjnie, powinienem sie był wyczołgać z łóżka, ubrać, pojechać
    zobaczyć co to jest i jak już będę wiedział co się pali to miałem
    zadzwonić jeszcze raz.