  • Data: 2009-08-21 01:49:31
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem 112 jest dobre, tylko w wielu miejscach w kraju je
    > podłączono bezsensownie do Policji, zamiast CPR-ów. Ale to nie wina
    > Policji.

    Moja też nie. I Kowalskiego też nie.
    Dlatego następnym razem nigdzie nie będę dzwonił.

    Jak policja nie chce miec 112 na siebie, to niech policja ruszy tyłek i
    coś z tym robi, bo efekt nicnierobienia i spychologi stosowanej już jest
    widoczny.
    Za jakiś czas choćby się dwa autobusy walnęły to nikt nie zadzwoni, bo
    jeszcze im każą zrobić szybki kurs ratownictwa medycznego.