  • Data: 2009-08-20 20:57:11
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h6i1vg$8jj$1@inews.gazeta.pl...
    > jak wyżej, to nie problem kowalskiego dzwoniącego z informacją, że ktoś
    > tam może wyjechać w worku.

    Z pewnością masz rację, tym nie mniej po prostu czasem się nie da.

    > Przygodny kierowca też się nie zna. Co zwisa i gdzie zwisa dostał.

    Ale przynajmniej to widział i może opisać temu, kto się teoretycznie na tym
    powinien znać. Jak za przekaźnik będzie robił policjant, to nic z tego nie
    wyjdzie.

    > nastepnym razem niech sobie zwisa, aż się okaże, że jest pod prądem tak
    > jak pewien płot na boisku szkolnym. Może wtedy się ktoś zainteresuje i
    > będzie wiedział do kogo zadzwonić.

    > Do policji należało powiadomienie administratora drogi i zabezpieczenie
    > miejsca do czasu przyjazdu kogoś "od dróg".

    Dokłądnie tak.

    > Czemu jak jest wypadek to jeden telefon na 112 wystarczy, zeby
    > zawiadomic i straz, i pogotowie i zabezpieczyć miejsce zanim pojawią się
    > inni. A jak jest dziura, która może spowodować to samo, to nieudolność
    > jest na pierwszej pozycji.

    Bo wypadek jest przestępstwem / wykroczeniem, a dziura nie.