  • Data: 2009-08-20 21:43:21
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > To mu policjant ów numer podał przecież.

    Świetnie, to zrób sobie mały eksperyment.

    Jedź samochodem w centrum miasta, ja do ciebie zadzwonie, podyktuję ci
    numer i się rozłączę, a ty spróbuj na niego zadzwonić.

    albo nic nie zapamiętasz, albo w tym samym momencie sam będziesz już
    ofiarą wypadku.

    > Ale właściwszym telefonem od
    > wszelakich miejscowych zagrożeń jest po prostu Straż Pożarna. Numer 998
    > nie jest również tajny i w każdym mieście jednakowy.

    Taaa, to ci powiedza, że jak się nie pali to nie ich brocha.