    Subject: Re: tematy maturalne wyciekły
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ee3510c$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ee367de$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee405b8$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee49f6d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 13 Jun 2020 23:57:40 +0200

    W dniu 13.06.2020 o 14:59, Budzik pisze:

    > Mozemy pominac jako niezwiazane z tematem rozmowy.

    Łapówka też nie jest związana z tematem. Na chwilę obecną mamy podstawy
    twierdzić, że pytania wyciekły. Żadnego pomysłu na bodaj poszlakę, że
    ktoś komuś płacił.

    > Ale przeciez nie wiemy czy mozna czy nie.
    > Ty z góry załozyłes ze nie mozna.

    Nic nie założyłem. Nawet nie wiem,. czy nie ma przepisu karnego. to, ze
    ja nie mam pomysłu nie oznacza, że ktoś tu za chwilę nie zaproponuje
    czegoś sensownego. Na razie mamy pomysł na oszustwo (niedorzeczne) i
    korupcję (nie mam żadnego pomysłu, jak dowie ść łapówki).

    --
    Robert Tomasik