  • Data: 2020-06-13 00:46:15
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2020 o 17:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Typowe rozmywanie poprzez budowanie niestworzonych historii.
    >
    > Robert probouje zbudować ciag wydazen wk torych nauczyciel majacy
    > dostep do pytan idzie do ucznia i mowi mu ze ma przeczucie ze bedzie na
    > egzaminie takie i takie pytanie. To co mowi opiera na swoim przeczuciu
    > chociaz jednoczesnie ma dostep do pytan... Niech sad oceni wiarygodnosc
    > takiej historii.

    Żeby sąd w ogóle mógł cokolwiek analizować, to najpierw komukolwiek
    trzeba postawić jakikolwiek zarzut. O ile jeszcze ujawnienie pytań przez
    dyrektora można by próbować ścigać z 231 kk, to pomysłu na ściganie
    osoby, która uzyskała od kogoś taką informację nie mam.

    Ja pamiętam, że przed każdą maturą były różne pomysły, jakie będą
    pytania. A to, że jest rocznica jakaś. A to, że w zeszłym roku coś było,
    to w tym nie będzie.

    --
    Robert Tomasik