eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowym › Re: reklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-30 11:05:13
    Temat: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d4uci5$iag$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:d4u6sf$6ud$1@news.onet.pl...
    >
    > Zakładając, że masz rację i zwrot się klientce nie należał, to po prostu
    > ją powiadom, ze towar czeka na nią w Twoim sklepie do odbioru.
    > ewentualnie, jeśli przyśle Ci pieniądze na przesyłkę, to możesz jej
    > odesłać. Teraz piłka będzie po stronie klientki. Albo przed sądem będzie
    > dochodziła swojej racji i wówczas przegrasz, albo ona przegra.
    >
    > A co do samego przyjęcia / nieprzyjęcia reklamacji. Ważna jest data
    > wysłania przez nią, a nie data dotarcia do Ciebie. Natomiast towar nie
    > powinien być faktycznie uszkodzony. Teraz klientka ma ten problem, ze
    > dowód na to, że towar był nieuszkodzony jest w Twoich rękach. Z jej
    > strony sytuacja patowa.
    >
    Wg daty pieczatki odesłała towar po 3 tygodniach i do tego śmierdzący
    papierosami.

    Anna S.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1