eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowymRe: reklamacja w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Date: Sat, 30 Apr 2005 13:05:13 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: a...@p...onet.pl@cih197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <d4vp60$gdo$1@news.onet.pl>
    References: <d4u6sf$6ud$1@news.onet.pl> <d4uci5$iag$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cih197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1114859520 16824 83.31.31.197 (30 Apr 2005 11:12:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 Apr 2005 11:12:00 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:294033
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d4uci5$iag$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:d4u6sf$6ud$1@news.onet.pl...
    >
    > Zakładając, że masz rację i zwrot się klientce nie należał, to po prostu
    > ją powiadom, ze towar czeka na nią w Twoim sklepie do odbioru.
    > ewentualnie, jeśli przyśle Ci pieniądze na przesyłkę, to możesz jej
    > odesłać. Teraz piłka będzie po stronie klientki. Albo przed sądem będzie
    > dochodziła swojej racji i wówczas przegrasz, albo ona przegra.
    >
    > A co do samego przyjęcia / nieprzyjęcia reklamacji. Ważna jest data
    > wysłania przez nią, a nie data dotarcia do Ciebie. Natomiast towar nie
    > powinien być faktycznie uszkodzony. Teraz klientka ma ten problem, ze
    > dowód na to, że towar był nieuszkodzony jest w Twoich rękach. Z jej
    > strony sytuacja patowa.
    >
    Wg daty pieczatki odesłała towar po 3 tygodniach i do tego śmierdzący
    papierosami.

    Anna S.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1