eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowymRe: reklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-30 12:22:31
    Temat: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d4vp60$gdo$1@news.onet.pl...

    > Wg daty pieczatki odesłała towar po 3 tygodniach i do tego śmierdzący
    > papierosami.

    Skoro po 3 tygodniach, to nie w terminie 10 dni. Zarzutu używania bym
    nawet nie podnosił, jako trudnego do udowodnienia w praktyce. Biegłego
    wąchacza będziesz powoływał? Tak więc zrób, jak pisałem wcześniej.
    Ciuszek (bo to pewnie ciuch) należy do klientki i w siedzibie Twojej
    firmy czeka na nią. Jeśli zapłaci, to możesz jej łaskawie wysłać, ale to
    już Twoja dobra wola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1