eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowym › Re: reklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-30 18:41:13
    Temat: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    news:d50kaq.108.1@Cezary.Gorzenski.private...

    > Oczywiście wszyscy zakładamy w tym przypadku, że konsument został
    > poinformowany o przysługującym mu prawie zwrotu i sprzedawca potrafi
    to
    > udowodnić? Inaczej obawiam się, że klient dokonał zwrotu w terminie.

    Zakładam, ze jak ktoś prowadzi działalność gospodarczą w postaci sklepu
    internetowego, to tych kilka artykułów zna. Faktycznie, jeśli pouczenia
    nie było, to i nie można zarzucić niedochowania terminu. No ale
    pouczenie wystarczy w postaci odpowiedniej wzmianki na witrynie i będzie
    skuteczne w tym wypadku moim zdaniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1