eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja w sklepie internetowym › Re: reklamacja w sklepie internetowym
  • Data: 2005-04-30 16:55:21
    Temat: Re: reklamacja w sklepie internetowym
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:d4vp60$gdo$1@news.onet.pl...
    >>Wg daty pieczatki odesłała towar po 3 tygodniach i do tego śmierdzący
    >>papierosami.
    > Skoro po 3 tygodniach, to nie w terminie 10 dni. Zarzutu używania bym
    > nawet nie podnosił, jako trudnego do udowodnienia w praktyce. Biegłego
    > wąchacza będziesz powoływał? Tak więc zrób, jak pisałem wcześniej.
    > Ciuszek (bo to pewnie ciuch) należy do klientki i w siedzibie Twojej
    > firmy czeka na nią. Jeśli zapłaci, to możesz jej łaskawie wysłać, ale to
    > już Twoja dobra wola.

    Oczywiście wszyscy zakładamy w tym przypadku, że konsument został
    poinformowany o przysługującym mu prawie zwrotu i sprzedawca potrafi to
    udowodnić? Inaczej obawiam się, że klient dokonał zwrotu w terminie.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1