eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja, naprawa towaru, odmowa › Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!3g2000yqk.googlegroups.c
    om!not-for-mail
    From: Błażej Kucz <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
    Date: Tue, 14 Apr 2009 18:06:15 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <d...@3...googlegroups.com>
    References: <0...@l...googlegroups.com>
    <l...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 83.23.252.103
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239757576 24082 127.0.0.1 (15 Apr 2009 01:06:16 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 01:06:16 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 3g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=83.23.252.103;
    posting-account=EcYMogoAAACs8IuLW6ZFRMeZfVODtcfk
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.8)
    Gecko/2009032713 Fedora/3.0.8-1.fc10
    Firefox/3.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584619
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Dostalem odpowiedz, ze podtrzymuja swoje odmowne stanowisko,
    > > zaznaczajac ze przystapienie do czynnosci montazowych jest rownoczesna
    > > akceptacja danego towaru. Aktualnie towar znajduje sie u nich na
    >
    > Nie jest czyli rację masz Ty. Problem byłby jedynie gdybyś zrobił coś co
    > dotyczyłoby tej usterki (np. zaszpachlował to pęknięcie).
    > 1. Zakup prywatny na cele prywatne?
    > 2. Wyrobili się z odpowiedzią w 14dni?

    Trzeba też zwrócić uwagę na to, że zażądałeś naprawy/wymiany w ramach
    gwarancji (tak przynajmniej piszesz). W związku z tym, żebyśmy mogli
    Ci udzielić pewnej odpowiedzi, musiałbyś nam podać treść umowy
    gwarancyjnej. Producent drzwi - z tego, co się orientuję, nie ma
    obowiązku udzielania na nie gwarancji, a jeśli już udzieli to tylko w
    takim zakresie, w jakim ma ochotę.

    Sprawdź co jest napisane w gwarancji na temat takiej wady drzwi. Jeśli
    stwierdzisz, że mają rację odmawiając naprawy gwarancyjnej, to trzeba
    uznać, że wyczerpałeś drogę dochodzenia roszczeń w ramach gwarancji.

    Pozostaje Ci więc rękojmia za wady rzeczy sprzedanej. Żądania kieruj
    do sprzedawcy.

    Pozdr
    bk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1