  • Data: 2009-04-15 06:34:19
    Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
    Od: "Gan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Sprawdź co jest napisane w gwarancji na temat takiej wady drzwi. Jeśli
    >stwierdzisz, że mają rację odmawiając naprawy gwarancyjnej, to trzeba
    >uznać, że wyczerpałeś drogę dochodzenia roszczeń w ramach gwarancji.

    Gdzieś już się spotkałem z takim stwierdzeniem, że jeżeli ktoś sie
    zdecydował reklamować z tytulu gwarancji to nie może zmienić żądania. Ale
    nigdzie nie mogę znaleźć uzasadnienia - czy takie było stanowisko SN? (bo z
    przepisów raczej to nie wynika)

    >Pozostaje Ci więc rękojmia za wady rzeczy sprzedanej. Żądania kieruj
    >do sprzedawcy.

    Rękojmia? Ale on jest chyba konsumentem. Jak już to właśnie niezgodność z
    umową z ustay o sprzedaży konsumenckiej
    Gan