eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja, naprawa towaru, odmowaRe: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
  • Data: 2009-04-15 01:06:15
    Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
    Od: Błażej Kucz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Dostalem odpowiedz, ze podtrzymuja swoje odmowne stanowisko,
    > > zaznaczajac ze przystapienie do czynnosci montazowych jest rownoczesna
    > > akceptacja danego towaru. Aktualnie towar znajduje sie u nich na
    >
    > Nie jest czyli rację masz Ty. Problem byłby jedynie gdybyś zrobił coś co
    > dotyczyłoby tej usterki (np. zaszpachlował to pęknięcie).
    > 1. Zakup prywatny na cele prywatne?
    > 2. Wyrobili się z odpowiedzią w 14dni?

    Trzeba też zwrócić uwagę na to, że zażądałeś naprawy/wymiany w ramach
    gwarancji (tak przynajmniej piszesz). W związku z tym, żebyśmy mogli
    Ci udzielić pewnej odpowiedzi, musiałbyś nam podać treść umowy
    gwarancyjnej. Producent drzwi - z tego, co się orientuję, nie ma
    obowiązku udzielania na nie gwarancji, a jeśli już udzieli to tylko w
    takim zakresie, w jakim ma ochotę.

    Sprawdź co jest napisane w gwarancji na temat takiej wady drzwi. Jeśli
    stwierdzisz, że mają rację odmawiając naprawy gwarancyjnej, to trzeba
    uznać, że wyczerpałeś drogę dochodzenia roszczeń w ramach gwarancji.

    Pozostaje Ci więc rękojmia za wady rzeczy sprzedanej. Żądania kieruj
    do sprzedawcy.

    Pozdr
    bk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1