eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnejRe: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maverick <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 04 Mar 2009 15:10:25 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <gom24h$34m$1@inews.gazeta.pl>
    References: <golngh$bkb$1@achot.icm.edu.pl> <goltnt$d8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gom279$5km$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpf.dotsystems.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1236175825 3222 83.13.98.165 (4 Mar 2009 14:10:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 14:10:25 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofbober
    In-Reply-To: <gom279$5km$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (X11/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578671
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysiek82 wrote:
    > brackenpl pisze:
    >> Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor
    >> także był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.
    >>
    >> B
    >
    >
    > sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego
    > rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone
    > ile ma trwać reklamacja :)
    >
    Chyba ze nie reklamacja, a niezgodnosc towaru z umowa (wtedy jest to
    okreslone)- ale to inna para kaloszy...

    --
    Regards,
    Maverick

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1