    From: "Sebastian" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Date: Tue, 25 Jan 2005 21:17:11 +0100

    > a kto tu mowil o udostepaninaiu softu to raz

    mowil : (z gory zaznaczam, ze niczym nie handlowalem - wlasny uzytek +
    nieszczesne udostepnianie w necie w sieci direct connect)
    to jakby nie patrzec udostepnianie przez p2p

    > dwa na h. nagrywarka do udosteonianiu softu przez net?

    moze chca tez udopwodnic kopiowanie i rozprowadzanie?

    > idz na calosc chlopie, zabezpieczenie pokoju, mieszkania, domu i ulicy, bo
    > niby gdzie
    > to przestepstwo bylo popelniane?

    wiesz stosujac dyrektywy interpretacyjne raczej do takich wnioskow sie nie
    dojdzie...poza tym ciezko stwierdzic ze dom byl bezposrednim narzedziem
    popelnienia rzekomego przestepstwa - co masz wlasciwie na mysli??

    > nie do *)korzystania z nielegalnego oprogramowania,
    >
    > dowod *) stanowi dysk twardy

    jak najbardziej sie zgadzam:) tyle ze
    mowimy chyba o dwoch roznych sprawach... ty o zabezpieczeniu dowodow a ja o
    przepadku mienia sluzacego do popelnienia przestepstwa.... (Art 43 par. 2
    kk)
    a zabezpieczenie materialu dowodowego to inna sprawa
    a moze rownie dobrze mogliby skopiowac zawartosc dysku i mu oddac wg
    ciebie???

    fakt faktem ze sad jeszcze nie orzekl o popelnieniu przestepstwa... i tu
    rzeczywiscie moznaby sie przyczepic chyba ze zabrali calego kompa..
    a kompa zabrali pewnie juz na zapas bo sa pewni o przepadku mienia po
    wyroku;)
    pozdrawiam