  • Data: 2005-01-25 22:44:28
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Exec wrote:

    > twoj pracodawca wymaga prawa jazdy kategorii B, powiedz mu, ze nie
    > bylo Cie stac na kurs, wiec korzystales z darmowej alternatywy -
    > chodziles pieszo, dlaczego ma Cie nie zatrudnic ????

    Wybacz, ale to jest typowo socjalistyczne podejscie, ktore nalezy z calych
    sil tepic. Rozumujesz tak : skoro mnie nie stac to biore za darmo, bo mi sie
    NALEZY. Jak kogos nie stac na kurs prawa jazdy to niech chodzi piechota albo
    szuka innej pracy (gdzie prawo jazdy nie jest wymagane!). Kogos nie stac na
    legalny soft, nie bedzie go znal (i to jest TYLKo jego problem i nie
    usprawiedliwia go to przed byciem zlodziejem). Kogos nie stac na kurs
    jezykowy, nie bedzial znal tego jezyka. Proste!

    > po tym co piszesz, widac, ze nie masz pojecia o tym rynku, strategiach
    > marketingu itp - to wszystko jest przemyslane przez 'wielkie glowy', a
    > rozwodzic sie na ten temat mozna baaardzo dluuugo...

    Ano wasnie. ONI trzesa swiatem. Zenada.

    --
    pozdrawiam
    Mithos