  • Data: 2005-01-25 23:54:03
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ct5pdt$pcv$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Żałosne porównanie.
    > 'Kradzież' programu nie powoduje braku programu u 'okradzionego'.
    > Kradzież samochodu - owszem.
    Bardzo słuszne stwierdzenie. Dodam, ze to nie jedyna z istotnych różnic, co
    często w wątkach dotyczących legalności softu pomijali domorośli Katonowie
    (Katoni?), uważający, że nielegalne skopiowanie programu jest równoważne
    zaborowi mienia materialnego. A przecież to nawet ustawa nie ta sama.

    Co do pozostałych aspektów:
    - jeśli ktoś przemycał np. dragi w obudowie reflektora samochodu i wpadł na
    granicy, to wezmą jednak całe auto jako narzędzie przestępstwa, a nie sam
    reflektor ;)
    - kto powyżej (powiedzmy) 12-tu lat używa programów peer-to-peer do
    ściągania i udostępniania nielegalnych danych z własnej chaty????
    "ynformatyk?? ;)))

    Jotte