eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzesyłka polecona poczty polskiej › Re: przesyłka polecona poczty polskiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 13 Dec 2014 13:38:06 +0100
    From: cef <c...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    References: <m64d4v$r90$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5486109d$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5488b665$0$21562$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5489ce14$0$2652$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6cj2k$7kr$1@node2.news.atman.pl>
    <548a1068$0$2642$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <548b1546$0$2640$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <548c332e$0$21557$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.247.17
    X-Trace: 1418474286 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21557 83.7.247.17:54370
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:743476
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze:

    >>> Natomiast awizo bez próby doręczenia to równiez nie wykonana usługa -
    >>> piszesz reklamację, ze tego i tego byles w domu, zostawiono awizo ale
    >>> nie doreczono wiec usługa jest niewykonana i nalezy sie zwrot
    >>> kosztow.
    >>
    >> Nic nie zrobisz,
    >> bo listonosz Ci powie, że nie słyszałeś pukania.
    >>
    > To niech puka głosniej.

    Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza.
    Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi
    czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie
    jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co
    innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę
    pracownika
    (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w
    skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo
    miałeś szczęście i jeszcze się
    nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na
    nagminne wrzucanie
    awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy
    (3-4)
    sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się
    nie zmieniało.
    W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z
    paczkami przyjeżdża
    ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela
    czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od
    innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w
    ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1