  • Data: 2014-12-13 15:58:11
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-13 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > A to nie jest czasami kwestai zmienionej definicji listu i paczki w
    > przepisach poczty?

    Nie wiem kiedy to się zmieniło, ale nie wiązałbym tego ze zmianą definicji.
    Niepodejmowanie próby doręczenia dotyczyło w moim rejonie tylko paczek
    I to solidnych paczek, przy których na pewno nie było wątpliwości ze są
    paczką
    a nie próbą zminimalizowania kosztów wysyłki z allegro :-)
    Ostatnio (rok temu?) przy próbie nadania jakiegoś drobiazgu poleconym
    zwrócono
    mi uwagę, że zgodnie z regulaminem PP
    listem może być nadany dokument czyli fizycznie tylko papiery
    i wysłałem paczką - nie pamiętam cen ale zamiast 3 z groszami zapłąciłem
    coś około 9zł
    Ale widać nie wszędzie poczta broni się przed "paczkami w poleconym" bo
    w ciągu ostatniego roku dostaję listami poleconymi takie rzeczy jak
    róznego rodzaju żelastwo
    warsztatowe (płytki skrawające, znaczniki, narzędzia) filtr optyczny a
    ostatnio nawet głębokościomierz (widać od razu, że to nie dokumenty)