  • Data: 2014-12-13 19:11:01
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-13 16:55, Liwiusz pisze:

    > Paczki dostarczają inne osoby niż "zwykli" listonosze i zdaje się, że
    > mają bonus płacony za doręczenie, a mniej za zostawienie awiza.
    >
    > Czyli tak jak zwykle - jak się wprowadzi normalne zasady, to usługa
    > zaczyna działać normalnie.

    Jakieś 10 lat temu paczkonosz na ogół nie przynosił mi ani paczki, ani
    awiza. Czasem - ale rzadko - przynosił awizo i rzucał na schody (klucza
    do skrzynki nie miał). Tydzień później zwykły listonosz przynosił awizo
    powtórne.

    Teraz przynoszą i chyba faktycznie mają płacone od doręczenia, bo
    dzwonią i proponują zostawienie u dozorcy...

    MJ