  • Data: 2014-12-13 13:38:06
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-12 o 19:59, Budzik pisze:

    > To niech puka głosniej.

    Ale konkretnie to nic nie zmienia w kwestii zachowań listonosza.
    Jak trafisz na jakiegoś matoła, to nie pomoże ani rozmowa z nim, ani skargi
    czy reklamacje. Przetestowałem to. Co innego kwestia reklamacji gdzie
    jest jakaś finansowa rekompensata - bo od kogoś coś ekzekwują- a co
    innego, gdzie chodzi tylko o naginanie regulaminów czy kulturę i wygodę
    pracownika
    (vide awizo w skrzynce zamiast paczki bez próby doręczenia czy poczta w
    skrzynce raz na dwa tygodnie) Dziwię się, że tego nie rozumiesz, albo
    miałeś szczęście i jeszcze się
    nigdy nie "odbiłeś" od tego. Skargi (bo w sumie nie reklamacje) na
    nagminne wrzucanie
    awizo zamiast podjęcia próby doręczenia pisałem ze dwa razy, kilka razy
    (3-4)
    sygnalizowałem problem u naczelnika UP i oprócz miłych słówek nic się
    nie zmieniało.
    W sumie to nie wiem co się stało - czy zmienili system rozwożenia - bo z
    paczkami przyjeżdża
    ktoś późnym popołudniem lub nawet wieczorem -czy zmienili roznosiciela
    czy naczelnika, który sobie nie radził (wiem, że skargi były też od
    innych mieszkańców) czy pomogły moje skargi -choć nie od razu - ale w
    ostatnich dwóch latach wszystko działa prawidłowo.