  • Data: 2014-12-13 12:59:54
    Temat: Re: przesyłka polecona poczty polskiej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A twoje osiągnięcia jakie są poza pieprzeniem na niusach ?

    Nie wiem skąd ta poza ciągłego obrazania się.
    Odpowiadając na Twoje pytanie - pare lat temu listonosz przynosił mi awiza
    zamiast listów - porozmawiałem z listonoszem - problem z głowy.
    Jak wprowadziłem się do nowego mieszkania - listonosz wrzucił mi kilka razy
    polecony do skrzynki - zapytałem dlaczego. Odpowiedzial, ze poprzedni
    włascicel przykleił na skrzynke literkę R co oznacza, ze tak można.
    Przekresliłem literkę R i problem z głowy.
    Potem jeszcze jednen polecony do mnie nie doszedł - poszedłem na pocztę
    zlozyć reklamację. Okazało się, ze jakis listonosz ktory miał zastepstwo,
    kradł paczki - wypłacili odszkodowanie. Wartosc paczki ok 30zł, nie
    pamietam ile wypłacili ale wiecej.

    Ale nie wymyslałem 1000 powodów dlaczego ie mogę iśc na poczte i na ile dni
    musiałbym sie zwolnic z pracy, zeby załatwić sprawe...