  • Data: 2012-09-06 11:50:13
    Temat: Re: przeglądanie cudzej korespondencji - kk
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-06 11:44, Tomasz W. pisze:
    > Kolega z akademika zdobył jakoś hasło do skrzynki pocztowej mojej
    > dziewczyny i przeglądał jej pocztę- oczywiście bez jej wiedzy i zgody.
    > Ciągnął kilka zdjęć w tym takie które nie powinny ujrzeć światła
    > dziennego. Dziewczyna nie chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk
    > brudzić, bo załatwiłbym to kilkoma krótkimi w pysk. Warto z tym iść na
    > policję? Grozi coś kolesiowi?

    Oczywiście!
    Warto iść, tylko najpierw pozbierać dowody, bo policja tego za Ciebie
    nie zrobi.
    Warto wystąpić o ukaranie, zasądzenie zadośćuczynienia, które może być
    całkiem-całkiem spore. Zależy od zdolności papugi.
    Warto zadziałać dydaktycznie, aby uświadomić paru dupkom, że to się
    niewiele różni od splądrowania mieszkania przy użyciu podrobionego klucza.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel