  • Data: 2012-09-07 13:42:45
    Temat: Re: przeglądanie cudzej korespondencji - kk
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-07 13:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko że wtedy będziesz musiał przeszukać wszystkie komputery za NATem
    > (o ile sprawca sam się nie ujawni).

    Weźcie se wrzućcie na luz, bo się kolejny flejm "techniczny" zrobi.

    Dlatego właśnie zalecałem wątkotwórcy, żeby pozyskał świadków.
    Jeśli sprawca pozyskał informację, a zrobił to nie za pomocą hasła,
    które mu ujawniła lub "zostawiła na wierzchu" poszkodowana i ktoś to
    widział (np te zdjęcia), to wystarczy. To sprawca będzie musiał wybronić
    się np. dowodząc, że hasło do konta było zapisane w jego komputerze lub
    w innym komputerze bez hasła.

    (Sam zarządzam "nieprofesjonalną" siecią sąsiedzką i się modlę, żeby mi
    ktoś-coś ode mnie nie napłochał i żeby prokurator nie przyszedł do mnie
    po logi czy-co... Na razie, póki-co, to przeglądam sobie (no - skrypty
    przeglądają) różne logi i czasem jakiemuś sąsiadowi coś powiem, żeby
    przyhamował... )

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel