  • Data: 2012-09-06 11:44:31
    Temat: przeglądanie cudzej korespondencji - kk
    Od: "Tomasz W." <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolega z akademika zdobył jakoś hasło do skrzynki pocztowej mojej dziewczyny
    i przeglądał jej pocztę- oczywiście bez jej wiedzy i zgody. Ciągnął kilka
    zdjęć w tym takie które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Dziewczyna nie
    chce odpuścić, a ja nie chcę sobie gównem rąk brudzić, bo załatwiłbym to
    kilkoma krótkimi w pysk. Warto z tym iść na policję? Grozi coś kolesiowi?