eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacji › Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Data: 2009-05-14 11:10:45
    Temat: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14.05.2009 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Alternatywny pogląd prowadzi do absurdu, czyli do maszynki
    > produkującej pieniądze kosztem sprzedawców: zgłaszam reklamację i żądam
    > pieniędzy, sprzedawca odmawia i odpowiada - dajmy na to - po 3 dniach,
    > ale ja list odbiorę dopiero po kolejnych 2 tygodniach awizowania na
    > poczcie. Uważasz, że oznacza to, że reklamacja została uznana?

    MZ zły argument bo można spokojnie przyjąć, że już po pierwszym awizowaniu
    konsument mógł się z treścią zapoznać. Skoro wybrał lub zaakceptował taką
    forme powiadomienia to powinien być w stanie to awizo w rozsądnym czasie
    podjąć.

    Wydaje mi się, że lepiej byłoby już iść po takiej lini, że zastosowanie
    art. 61 jest tu sprzeczne z jego społeczno-gospodarczym przeznaczeniem.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1