  • Data: 2009-05-15 10:22:52
    Temat: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wombi pisze:

    > Na przykład Sąd Okręgowy w Zamościu w wyroku z dnia 26 marca 2008 r.,
    > sygn. akt I Ca 102/08. Wyrok opublikowany jest na stronie 12 Biuletynu
    > Stowarzyszenia Konsumentów Polskich nr 2 z 2008 r.,
    > http://www.skp.pl/index.php/dlarzecznikowkonsumentow
    /84-biuletynyskp

    No rzeczywiście, widzę, że jednak istnieje taki pogląd. Niemniej ja
    podzielam ten prezentowany przez Rzecznika Konsumentów w zarzutach
    apelacyjnych.
    Skoro SO w Zamościu twierdzi, że ustosunkowanie się jest czynnością
    faktyczną, a nie oświadczeniem woli, to nie ma żadnej normy, który
    określałaby w jaki sposób sprzedawca ma przedstawić kupującemu swoje
    stanowisko.
    Nawet jeśli przyjąć powyższe, to i tak jestem zdania, że powinno się per
    analogiam stosować art. 61 KC, a nie przepisy KPC - wszak jest to termin
    materialnoprawny, a nie proceduralny.

    pozdrawiam
    kuba