eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacjiRe: problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Data: 2009-05-14 22:21:22
    Temat: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14.05.2009 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> MZ zły argument bo można spokojnie przyjąć, że już po pierwszym awizowaniu
    >> konsument mógł się z treścią zapoznać. Skoro wybrał lub zaakceptował taką
    >> forme powiadomienia to powinien być w stanie to awizo w rozsądnym czasie
    >> podjąć.
    > Był już podany wyrok, że nie można.Wyrok SN z 15 I 1990 r., I CR 1410/89:

    Ale on dotyczy MZ innej sytuacji. Tu, co podkreśliłem wyżej, konsument sam
    wskazał na taki sposób powiadomienia. Per analogia, jakby podał sprzedawcy
    nr telefonu (jako jedyny sposób) a potem go nie odbierał to sąd
    zapewne by uznał, że sprzedawca dopełnił należytej staranności.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1