eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z rozpatrzeniem reklamacji › Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
  • Data: 2009-05-14 12:05:32
    Temat: Re: problem z rozpatrzeniem reklamacji
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    > A jeśli klient nie umówił się, to imho wysłanie listu powinno być
    > uznane za ustosunkowanie się. Sam fakt wysłania listu jest dowodem na
    > to, ze do ustosunkowania doszło.

    No ale w ogóle pominąłeś to, co napisałem o oświadczeniach woli i
    warunkach ich skuteczności i dalej mówisz o tym ustosunkowaniu się...

    > Nie jest jednak powiedziane, w jaki sposób
    > mamy otrzymać odpowiedź, dlatego należy to ustalić i zapisać w
    > dokumencie reklamacyjnym.

    Możemy napisać, ale w żaden sposób nie będzie to wiązało sprzedawcy, bo
    nie można komuś jednostronnie narzucić sposobu złożenia oświadczenia
    woli. Może to zatem, zgodnie ogólną zasadą, zrobić w dowolny sposób -
    zadzwonić, napisać SMS-a, czy dopaść go na ulicy i przekazać mu tę
    wiadomość ustnie :)

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1