eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2008-08-11 08:46:34
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > prosze o pomoc.
    >
    > Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria
    > (trzyma 7 minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali
    > latpopa 1 miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z
    > nimi kontaktu, nie wysyłają części.
    >
    > Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    > sklepie mają 14 dni na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    > delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony
    > konsumenta a ten.. jest na urlopie w Gdynia przez 3 tygodnie,. W Gdańsku
    > pani powiedziała mi że może owszem napisac pisemko ale za 3 tygodnie..
    > bo nie ma czasu.


    Serwisant miał rację. Wygooglaj co to jest niezgodność produktu z
    umową (działa tylko jeśli kupiłeś jako konsument). Możesz reklamować u
    sprzedawcy. Jeśli boisz się ośmieszenia, wyślij laptopa im pocztą, w
    przypadku uznania reklamacji mają zwrócić też koszty wysyłki. Co ważne,
    brak odpowiedzi na taką reklamację w ciągu 14 dni oznacza jej uznanie,
    to bardzo ważne, niejeden sprzedawca, co najpierw się z tego śmiał, sam
    się na to naciął.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1