eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2008-08-11 10:24:37
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 11 Aug 2008, Liwiusz wrote:

    > Marek pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> prosze o pomoc.
    >>
    >> Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria (trzyma
    >> 7 minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali latpopa 1
    >> miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z nimi kontaktu,
    >> nie wysyłają części.
    >>
    >> Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    >> sklepie mają 14 dni na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    >> delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony
    >> konsumenta
    [...]
    > Serwisant miał rację. Wygooglaj co to jest niezgodność produktu z umową
    > (działa tylko jeśli kupiłeś jako konsument).

    Za to jak nie kupił jako konsument, działa rękojmia, o czym mamy na
    sąsiedniej grupie .podatki (przypadkiem) :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1