  • Data: 2008-08-09 05:56:41
    Temat: problem z gwarancją
    Od: "Marek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    prosze o pomoc.

    Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria (trzyma 7
    minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali latpopa 1
    miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z nimi kontaktu,
    nie wysyłają części.

    Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    sklepie mają 14 dni na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony konsumenta
    a ten.. jest na urlopie w Gdynia przez 3 tygodnie,. W Gdańsku pani
    powiedziała mi że może owszem napisac pisemko ale za 3 tygodnie.. bo nie ma
    czasu.

    Co mam zrobić żeby otrzymać naprawiony sprzęt, nowy, bądz zwrot gotówki.

    pozdr