eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z gwarancją
    Date: Mon, 11 Aug 2008 10:46:34 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <g7ou97$qs$1@news.onet.pl>
    References: <g7jbgb$1kdh$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpy197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218444392 860 83.24.158.197 (11 Aug 2008 08:46:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Aug 2008 08:46:32 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <g7jbgb$1kdh$1@news.mm.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:548384
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > prosze o pomoc.
    >
    > Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria
    > (trzyma 7 minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali
    > latpopa 1 miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z
    > nimi kontaktu, nie wysyłają części.
    >
    > Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    > sklepie mają 14 dni na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    > delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony
    > konsumenta a ten.. jest na urlopie w Gdynia przez 3 tygodnie,. W Gdańsku
    > pani powiedziała mi że może owszem napisac pisemko ale za 3 tygodnie..
    > bo nie ma czasu.


    Serwisant miał rację. Wygooglaj co to jest niezgodność produktu z
    umową (działa tylko jeśli kupiłeś jako konsument). Możesz reklamować u
    sprzedawcy. Jeśli boisz się ośmieszenia, wyślij laptopa im pocztą, w
    przypadku uznania reklamacji mają zwrócić też koszty wysyłki. Co ważne,
    brak odpowiedzi na taką reklamację w ciągu 14 dni oznacza jej uznanie,
    to bardzo ważne, niejeden sprzedawca, co najpierw się z tego śmiał, sam
    się na to naciął.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1