eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2008-08-11 10:57:03
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 9 Sie, 07:56, "Marek" <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > prosze o pomoc.
    >
    > Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria (trzyma 7
    > minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali latpopa 1
    > miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z nimi kontaktu,
    > nie wysyłają części.
    >
    > Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    > sklepie mają 14 dni  na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    > delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony konsumenta
    > a ten.. jest na urlopie w Gdynia przez 3 tygodnie,. W Gdańsku pani
    > powiedziała mi że może owszem napisac pisemko ale za 3 tygodnie.. bo nie ma
    > czasu.
    >
    > Co mam zrobić żeby otrzymać naprawiony sprzęt, nowy, bądz zwrot gotówki.
    >
    > pozdr



    Chodzi Ci zapewne o przepis który nakazuje ustosunkowanie się do
    reklamacji w ciągu 14 dni. Ustosunkowanie, czyli uznanie lub nie.
    Jeżeli sklep nie udzieli odpowiedzi w tym terminie automatycznie
    oznacza to, że uznał reklamację. Nie oznacza to jednak, że musi
    dokonać naprawy lub wymiany w ciągu 14 dni. Aby skorzystać z tych
    uprawnień musisz być konsumentem i reklamować towar z powodu
    niezgodności z umową.

    Kupowałeś na firmę, czy jako osoba prywatna?
    Co ich rozbawiło w sklepie? Nie są zainteresowani naprawą czy
    twierdzą, że sprzęt jest sprawny?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.08.08 13:27 vV.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1