  • Data: 2003-04-17 09:54:35
    Temat: Re: prawo jazdy i odwolanie
    Od: "Cray" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RuDi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7loej$3cd$1@news.onet.pl...
    > Zdarzyla mi sie taka nie mila sytuacja ze nawet silnika nie wlaczylem
    {ciach}
    Moim zdaniem (nie prawnika) bym zlozyl zazalenie (albo jakies odwolanie od
    decyzji)
    Tylko zalezy jeszcze jakie argumenty moglbys przyjac:
    1. Czy jezdziles wczesniej samochodem ktory miales podstawiony na egzamin ?
    jesli nie to moze to byc jakis argument, skad mogles wiedziec ze tak a nie
    inaczej zachowuje sie stacyjka samochodu.... czy instruktor uprzedzil o tym
    ze tak moze byc? Czy egzaminator uprzedzal ze tak sie zapala ten samochod ?
    (w moim mniemaniu ... i z praktyki jakimi samochodami jezdzilem to .... robi
    sie zawsze pol i pol a nie jakies tam cofki - zreszta .... np w dieslu to
    takie numerki nawet nie przechodza ...ale to inna rzecz)
    2. Ile miales czasu na zapoznanie sie z samochodem egzaminacyjnym ? (tu bym
    tez dodatkowo przeczytal na Twoim miejscu regulamin przeprowadzania egz. w
    osrodku - moze po przeczytaniu znajdziesz jakies argumenty)
    3. Czy zwrociles uwage instruktorowi po powiedzmy 2 probie odpalenia ze ....
    jest jakis problem w Twoim mniemaniu, ze stacyjka ? (jesli tak to co on na
    to?)
    4. Czy jechales jako pierwszy - ze swojej grupy (nie wiem jakie tam u Ciebie
    sa zwyczaje) - czy moze ktos juz wczesniej jechal ta bryczka (i nie
    uprzedzil ze np. mial problemy z zapalaniem - albo czy nie wspominal ze
    troche inaczej sie zapala samochod ?)
    5. Ja bym walczyl :-) (choc nie wiem co by to przynioslo) .... na
    100%powinienes przeslac zazalenie .... musza odpowiedziec, a wtedy poznasz
    ich jakies stanowisko (tylko zazalenie musisz dobrze (patrz wyzej)
    uargumentowac zeby ich pod sciana postawic :-) )

    Pozdrowionka śle Cray
    c...@o...pl