  • Data: 2003-04-17 11:14:24
    Temat: Re: prawo jazdy i odwolanie
    Od: "Stranger" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cray" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b7ltkv$4v1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Użytkownik "RuDi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > {ciach}
    > Moim zdaniem (nie prawnika) bym zlozyl zazalenie (albo jakies odwolanie od
    > decyzji)

    Zgadzam się. Odwołanie, skargę, zażalenie, protest lub cos w tym rodzaju. Na
    piśmie i ustnie u dyrektora placówki egzaminujacej. Zrobiłbym hałas z powodu
    oblania z tak banalnego i idiotycznego powodu! Koniecznie się odwołuj i
    skarż na egzaminatora - nie pozwolił Ci zdawac egzaminu!
    Mam prawko od 12 lat i przejechalem Ziemię ze 4 razy dookoła od tego czasu
    4-5 róznymi samochodami. ( czasami jezdziłem innymi, ale sporadycznie) W
    każdym z nich kluczyk w stacyjce inaczej się zachowywał. Czasami wystarczyło
    cwierc obrotu, zeby powtórzyć zapłon a czasami pół. Od kilku miesięcy jezdze
    nowym Punto 2 i pamietam moje zdziwienie gdy na jezdzie próbnej pod salonem
    miałem taka sama sytuacje jak Ty na egzaminie. :) Facet z salonu Fiata
    powiedział mi za 4 próbą, że musze zupełnie wyłączyć stacyjkę, żeby zapalić
    bo włączyła sie blokada elektroniczna Fiat Code! Takie zagubione zachowanie
    kierowcy jest podobno typowe gdy ktoś nie zna stacyjek w Punto 2. Stacyjka
    w Punto jest dość nietypowo i bzdurnie ( IMO) rozwiazana - ma to zwiazek z
    zabezpieczeniem typu Fiat -Code. Ale wszystko jest kwestia nauczenia się,
    wtedy już wiadomo co trzeba zrobic. W duzym fiacie, Polonezie, BMW 525i i
    Volkswagenie którymi jezdziłem przedtem było inaczej - gdy sporadycznie sie
    zdazyło ze zgasł silnik wystarczyło cwierc-pół obrotu stacyjki i mozna było
    zapalic ponownie, a w Punto trzeba zupełnie wyłączyć stacyjkę.
    W Twoim przypadku jeżeli taka banalna sprawa jak nieznajomość rozwiązań
    firmy której samochodem zdawałes egzamin zaważyła na niedopuszczeniu Cie do
    egzaminu to jest to skandaliczne i jest istną kpiną!
    Ten egzaminator to kompletny świr i nie powinien egzaminować ludzi. Liczą
    się błędy w trakcie jazdy a nie znajomość działania konkretnego modelu
    stacyjki w jednym z modeli samochodów!!
    Odwołuj się - protestuj - do skutku i to nie tylko w firmie która Cie
    egzaminowała, ale moim zdaniem możesz żądac zwrotu pieniędzy za egzamin z
    powodu nie przeprowadzenia egzaminu! Nie dane Ci było przystapić do
    egzaminu - egzaminator nie podpowieział Ci jaka jest specyfika działania
    stacyjki w tym konkretnym modelu samochodu - a na czytanie instrukcji
    obsługi tego modelu samochodu nie miałeś szans tuz przd egzaminem - nie dali
    Ci tej instrukcji! (producenci (FIAT także) zawsze daja do każdego auta
    szczegółową instrukcję w ktorej wyjasniają zasade działania konkretnego
    modelu stacyjki i zabezpieczeń z nimi związanych - czy dostaleś ją przed
    egzaminem lub w trakcie jazd próbnych?!?) Nie? No widzisz... odwołuj się i
    oskarż egzaminatora o celowe uniemożliwienie CI zdawania egaminu!
    Ządaj oddania pieniędzy i odszkodowania z powodu straty czasu i nerwów! A
    jak nie to do adwokata i postrasz ich oddaniem sprawy do sądu.
    (juz abstrahuje od tego, że Cie nerwy zjadly bo trzeba było kombinowac z tym
    kluczykiem na wszystkie sposoby, ale mądry Polak po szkodzie - ja tez nie
    umiałem zapalić swojego Punto II za pierwszym razem, mimo 12 letniego stażu
    za kółkiem wielu marek samochodów. :-)

    --
    pozdrawiam
    Stranger