  • Data: 2003-04-17 08:25:50
    Temat: prawo jazdy i odwolanie
    Od: "RuDi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam... nie wiem, czy dobra grupe wybralem, jezeli nie to przepraszam...
    Zdarzyla mi sie taka nie mila sytuacja ze nawet silnika nie wlaczylem
    podczas egzaminu na prawko... w samochodzie na ktorym jezdzilem kluczyk
    przekrecalem do polowy zapalaly sie kontrolki potem znowu pol obrotu i
    uruchamial sie silnik... na egzaminie klucz do polowy i kontrolki ale potem
    juz byla bloka i nie moglem go dalej przekrecic, potem sie dowiedzialem ze
    trzeba bylo cofnac i zrobic odrazu caly przekret kluczyka... gosciu mnie
    oblal po 4 probie odpalenia silnika ( caly czas probowalem do polowy, potem
    kolejna czesc ale w nerwach nie wpadlem na to zeby zrobic caly obrot odrazu
    :( )calosc trwala jakies 15sek... jest sens sie od tego odwolywac ? Jak
    linie obrony przyjac ? Czy jestem na przegranej pozycji... ?

    --
    PozDRawiam