  • Data: 2003-04-17 13:19:25
    Temat: Re: prawo jazdy i odwolanie
    Od: "RuDi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jednakze problem tkwi w tym, ze zalezy mi na szybkim zdaniu prawka bo
    samochodzik juz czeka na mnie w garazu.... najgorsze jest to ze wszystkie
    manewry misto/plac podczas nauki robilem bezblednie i szedlem bardzo pewny
    na ten egzamin a tu takie cos... czlowieka moze szlag trafic !!!!! I teraz
    jak zaczne sie odwolywac to pewnie potrwa to strasznie dlugo a chyba nowego
    terminu przed wyjasnieniem tej sprawy mi nie dadza!? Pojade do nich po
    swietach i zobacze na czym stoje... acha jeszcze jedna wazna sprawa, w ten
    dzien w ktory zdawalem uruchomili monitoring egzaminow czyli wszystko jest
    nagrane co sie dzialo w samochodzie mysle, ze to tez bedzie dobry punkt
    wyjscia... pogadam ze swoim instruktorem... zobaczymy co z tego wyjdzie...
    Moze mozna zrobic tak zeby umowic sie na egzamin ( zaplacic za kolejny ) i
    dopiero po zdaniu odwolywac sie od pierwszego to by bylo najlepsze
    rozwiazanie :)

    --
    PozDRawiam