  • Data: 2012-07-04 11:52:23
    Temat: Re: prawo autorskie do postów na forum
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Qbab

    > Na jakiej podstawie (poza regulaminem), bo o ile ja wiem (nie jestem
    > prawnikiem - tyle co sam doczytam) jeśli nie było przeniesienia praw
    > własności to twórca ma pełne prawo do dysponowania swoim dziełem i może
    > np. nie wyrazić zgodny na jego rozpowszechnianie (o ile wiszenie posta
    > na forum jest rozpowszechnianiem - mnie się wydaje że jak najbardziej)

    IMHO jeśli nie było przeniesienia praw autorskich to można to uznać za
    licencję bezterminową, czyli właściciel forum ma obowiązek usunięcia w
    ciągu bodaj pełnego roku kalendarzowego od momentu wyrażenia takiej
    prośby. Ale dawno to sprawdzałem, więc nie daję 100% gwarancji, może ktoś
    mnie poprawi.

    --
    ignorance is bliss