  • Data: 2012-07-09 08:54:07
    Temat: Re: prawo autorskie do postów na forum
    Od: Qbab <b...@a...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7/8/12 12:57 PM, Bydlę pisze:

    > Mam zacytować temat? ;-)

    > I tu się nic nie zmienia.
    > Gdyby to były gazety czy książki - mogliby próbować kupować od
    > właścicieli egzemplarze.
    > Tak czy owak - dobry moment na zastanawianie się był podczas rejestracji
    > i akceptowania zasad.
    > Teraz - po zaakceptowaniu - trzeba zachować się jak ktoś dorosły...

    Ciągle nie ma zasad na tym forum, i nie było w czasie rejestracji.
    I tu zmowu małe pytanie czy bez umowy wydrukowałbyś wierszyk
    jakiegokolwiek poety?

    > Tym bardzie obowiązuje umowa.

    A potrafisz podać jaka, jeśli nie było regulaminu to jakie przepisy mają
    zastosowanie?

    > Czyli to nie jest wina administratorów.

    No tu się nie zgodzę, przez dłuższy czas część użytkowników tłumaczyła
    im że ich postawa nie jest zbieżna z użytkownikami, teraz kiedy
    użytkownicy doszli do wniosku iż admini nie zmienią swojej postawy nie
    chcą firmować swoimi nazwiskami (sporo użytkowników jest tam nie
    anonimowo) ich działań.

    > (tak mi jeszcze łazi po głowie - dostęp do forum jest bezpłatny?)

    Tak, jak do większości. Admini prezentują tam za to reklamy - sam portal
    jest od dawna komercyjny.

    pozdr
    Qbab