  • Data: 2012-07-09 10:42:32
    Temat: Re: prawo autorskie do postów na forum
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-09 06:54:07 +0000, Qbab <b...@a...onet.pl> said:

    > Ciągle nie ma zasad na tym forum, i nie było w czasie rejestracji.

    Czyli nic się nie zmieniło - obowiązują cały czas te same zasady.

    > I tu zmowu małe pytanie czy bez umowy wydrukowałbyś wierszyk
    > jakiegokolwiek poety?

    Jesteś pewien, że to mnie chciałeś zaatakować takim pytaniem?
    ;>

    > A potrafisz podać jaka, jeśli nie było regulaminu to jakie przepisy
    > mają zastosowanie?

    Taka, jaką zawarliście. (albo taka, na jaką się zgodziłeś)
    Nie próbuj obarczać mnie winą za twoje czyny.
    ;>>>

    > No tu się nie zgodzę

    Masz prawo. Ale faktów to nie zmieni.

    > Tak, jak do większości.

    A to w takim razie usuwam ze łba to, co po nim łaziło.

    --
    Bydlę