    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: prawa dwa
    <5cf684dd$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf68d62$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69278$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69cc0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <FYBJE.190874$_Q1.48421@fx15.ams1>
    <5cf77264$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8e303$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8f90a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf8fa95$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <fi7KE.311149$Dw7.151972@fx12.ams1>
    <5cf94d27$0$528$65785112@news.neostrada.pl> <qdbtn5$vk$1@news.icm.edu.pl>
    Date: Sat, 08 Jun 2019 02:51:54 GMT

    On 2019-06-06, Animka <a...@w...pl> wrote:
    > Moim zdaniem naleałoby zainstalować kamerkę z mikrofonem w pokoju
    > dziecka. Fakt, że rodzice też muszą spać. Teraz jest dużo możliwości,
    > dużo kamerek do wyboru. Dawniej tego nie było.

    Nie pomoże to na przypadki losowe. Miałem gdzieindziej wymieniony
    czujnik ruchu + tzw. elektroniczną nianię (kamera z mikrofonem) i do
    tego cctv i nianię, taką mięsną siedzącą za drzwiami i zerkającą na
    monitorek niani z drutów. No i żona raz będąc w pracy zerknęła na to
    cctv i patrzy a młody usiłuje uporczywie wyleźć przez barierkę z
    łóżeczka. Telefon do domu, nic, niania się nie rusza. Dzwonienie na
    przemian na stacjonarny i komórkę z 10 min. Zadzwoniła do mnie, wsiadłem
    na motor i zap.. ze swojej roboty. W międzyczasie niania dała się jednak
    dobudzić i nic się nie stało. A co się okazało, niania miała cukrzycę
    bez żadnej kontroli i okresowo odjeżdżała. Kto wie, czy to cctv nie
    uratowało 2ch osób.

    --
    Marcin