  • Data: 2019-06-08 12:07:38
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale będziesz musiał kiedyś przestać. Będziesz mu wtedy smartfona
    > monitorował - nie martw się - da sobie radę;)

    Czy Ty czasami nie widzisz u mnie swoich niespełnionych zapędów? :)
    Nb. tak zaebiście monitoruje, że po ponad miesiącu się zorientowałem, że NVR
    padł, a zorientowałem się tylko dlatego, że dioda dysku paliła się
    światłem ciągłym, co w końcu zwróciło moją uwagę. Rozebrałem ustrostwo i
    kontempluję czy dać kolejne :)

    --
    Marcin