  • Data: 2019-06-08 07:55:35
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.06.2019 o 01:58, J.F. pisze:

    > Chyba nic - technologia podobna.

    Żartujesz - zawiasy od razu wyszłyby z futryny;)

    > za to dawniej nie robili takich regałow ... albo takich slabych dzieci
    > https://www.rmf.fm/magazyn/news,12606,ikea-wycofuje-
    komody-ten-model-zabil-juz-8-dzieci.html

    Myślę, że wtedy po prostu nei było IKEI w Polsce i internetów. Tak na
    poważnie myślę, że śmiertelność wsród dzieci była większa niż teraz, ale
    nie było współczesnych dziennikarzy. Natomiast na pewno była niższ niż
    by się współczesnym wydawało, jakby się zastanowili czym się kiedyś
    dzieci bawiły i że w zasadzie to biegały samopas.

    > Ale to "swoja dzielnica", zjezdzona z banda.
    > A nie obce miasto widziane pierwszy raz w zyciu ...

    Powiem tak - problemów nie było, wszyscy wrócili, samolot odleciał o
    czasie z kompletem pasażerów. Teraz piasaliby o tym w fakcie i
    superekspresie.

    BTW - zabawna sytuacja - w całym samolocie była tylko nasza wycieczka
    plus dwójka opiekównów i jeszcze jeden pasażer. Potem się dowiedziałem,
    że to komunistyczny flying marshal - po tym jak przez pewien czas
    rozwinięciem LOT na miedzynarodowych było Lot Of Trouble, a na
    krajówkach Landing on Tempelhof.